უკვე წლებია, Victoria’s Secret-ის ბრენდის ქვეშ არამარტო ქალის თეთრეული, არამედ აქსესუარები, ჩანთები, საცურაო კოსტიუმები და ფეხსაცმელი მოიაზრება.
ამ დღეებში კი კომპანიის წარმომადგენელმა პროდუქციის ასორტიმენტის შეკვეცის შესახებ განაცხადა. ამიერიდან, აღნიშნული ლოგოტიპით მხოლოდ თეთრეული, კოსმეტიკური საშუალებები და კატეგორია Pink-ის საქონელი. მიზეზად მათ ეკონომია დაასახელეს. როგორც ჩანს, ბრენდის ასორტიმენტი განსაკუთრებული მოთხოვნით არ სარგებლობდა.