იაპონური კომპანია Toyota ზედიზედ ოთხი წელია ლიდერის პოზიციებს არ თმობს. კომპანიის შემოსავლები ყოველწლიურად იზრდება, რაც უახლესი ტექნოლოგიებისა და ავტომობილების დამსახურებაა.
2016 წლის იანვრიდან ნოემბრამდე Toyota-სა და მის დაქვემდებარებაში მყოფ ბრენდებმა Daihatsu Motor და Hino Motors-ის საერთო შემოსავალი 1%-ით გაიზარდა, რაც წელიწადში 9,21 მილიონ გაყიდულ ავტომობილს ნიშნავს.
გაყიდვებში იაპონელების რეალური კონკურენტი გერმანული Volkswagen-ია, რომელიც ყოველწლიურად 9 მილიონამდე ავტომობილს ყიდის მსოფლიოს მასშტაბით. მისი შემოსავლები კი 1,5%-ით გაიზარდა, რაც ლიდერობისთვის არასაკმარისი გამოდგა.
რაც შეეხება Toyota-ს, როგორც ექსპერტები ამბობენ, ავტომობილების სრულყოფილება და კომფორტულობა განაპირობებს იმას, რომ იაპონელები ზედიზედ ოთხი წლის განმავლობაში ლიდერობენ საავტომობილო ბაზარზე.