თბილისში ავტობუსების სამარშრუტე ნომრებში ცვლილებები განხორციელდა. ნომრის ცვლილება შეეხო ავტობუსის იმ მარშრუტებს, რომლებიც მგზავრებს ინტეგრირებული გადახდის სისტემის დანერგვამდე ემსახურებოდა.
შეიცვალა შემდეგი სამარშრუტე ნომრები:
„ავტობუსი – N1 შეიცვალა და გახდა N361;
N2 შეცვალა – N305-მა;
N3 ჩაანაცვლა – N313-მა;
N4 გახდა – N324;
N6 გახდა – N326;
N7 გახდა – N367;
N9 გახდა – N307;
N10 გახდა – N380;
N11 გახდა – N381;
N12 გახდა – N312;
N14 გახდა – N314;
N15 გახდა – N315;
N17 გახდა – N317;
N18 გახდა – N318;
N20 გახდა – N320;
N21 გახდა – N311;
N22 გახდა – N322;
N23 გახდა – N323;
N24 გახდა – N304;
N25 გახდა – N325;
N27 გახდა – N327;
N28 გახდა – N328;
N29 გახდა – N329;
N30 გახდა – N376;
N31 გახდა – N331;
N32 გახდა – N335;
N33 გახდა – N308;
N34 გახდა – N354;
N36 გახდა – N336;
N37 გახდა – N337;
N38 გახდა – N338;
N39 გახდა – N309;
N40 გახდა – N340;
N41 გახდა – N341;
N42 გახდა – N342;
N43 გახდა – N393;
N45 გახდა – N355;
N46 გახდა – N306;
N47 გახდა – N347;
N49 გახდა – N349;
N50 გახდა – N350;
N51 გახდა – N351;
N52 გახდა – N352;
N53 გახდა – N353;
N54 გახდა – N302;
N56 გახდა – N356;
N58 გახდა – N358;
N59 გახდა – N359;
N60 გახდა – N360;
N62 გახდა – N362;
N68 გახდა – N368;
N70 გახდა – N370;
N71 გახდა – N371;
N72 გახდა – N372;
N73 გახდა – N373;
N75 გახდა – N375;
N78 გახდა – N378;
N79 გახდა – N379;
N84 გახდა – N384;
N86 გახდა – N386;
N87 გახდა – N397;
N88 გახდა – N388;
N89 გახდა – N389;
N90 გახდა – N390;
N91 გახდა – N391;
N92 გახდა – N392;
N94 გახდა – N394;
N95 გახდა – N395;
N99 გახდა – N398;
N103 გახდა – N374;
N106 გახდა N316;
N108 გახდა – N348;
N112 გახდა – N382;
N121 გახდა – N357;
N124 გახდა – N364;
N150 გახდა – N310.
აღსანიშნავია, რომ ავტობუსების მარშრუტებში ცვლილებები არ შესულა და ისინი დადგენილი სქემით იმოძრავებენ.