გსურთ უზრუნველყოთ მომხმარებელთა კმაყოფლება გრძელვადიან პერსპექტივაში? მზად ხართ, გააუმჯობესოთ მომსახურების დონე? გაზარდოთ დასაქმებულთა ეფექტიანობის ხარისხი? დანერგოთ საერთაშორისო სტანდარტები და უპასუხოთ მასპინძლობის სფეროს თანამედროვე ტენდენციებს?
ანეტა კორობკინა, მასპინძლობის სფეროში მსოფლიოს ერთ-ერთი წამყვანი უნივერსიტეტის მაგისტრი (Cesar Ritz University, Switzerland), John Maxwell Team-ის სერტიფიცირებული მწვრთნელი, ტრენერი და სპიკერი, აგრეთვე American Hotel & Lodging Educational Institute-ის სერტიფიცირებული ტრენერი მასპინძლობის სფეროში, Hospitality Training Institute-ის დამფუძნებელი და ზოგადად, მსოფლიოს მასშტაბით მასპინძლობის ინდუსტრიაში მუშაობისა და საერთაშორისო ბრენდებთან თანამშრომლობის უზარმაზარი გამოცდილების მქონე ადამიანი, მზად არის დაგეხმაროთ თქვენი მომსახურების ტრანსფორმაციაში.
დინამიურ და მაღალ-ინტერაქტიულ სემინარში მონაწილეთა ჩართულობა წახალისებული იქნება ქვემოთ ჩამოთვლილ საშუალებათა გამოყენებით:
- ტრენერის ცხოვრებისეული გამოცდილება და მაგალითები
- ჯგუფური განხილვები
- კონკრეტული საქმეების (ქეისების) შესწავლა
- ტესტები
- ბრეინშტორმინგის სესიები
სემინარი უზრუნვლეყოფს საუკეთესო პრაკტიკული მაგალითების განხილვას მსოფლიო დონის მომსახურების წარმოსაჩენად და საშუალებას აძლევს მონაწილეებს, დაეუფლონ პრაქტიკულ და თეორიულ ცოდნას ისეთ თემებზე, როგორებიცაა:
- სტუმარი 21-ესაუკუნეში
- მომსახურება: სტრატეგიიდან შედეგებამდე. რა გჭირდებათ დღეს, რომ გადარჩეთ ხვალ?
- ლიდერის როლი დასაქმებულთა ჩართულობაში
- დასაქმებულთა ჩართულობის მნიშვნელობა მომსახურების ხარისხზე
სემინარზე დასასწრებად გაიარეთ რეგისტრაცია:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScA4-_w-4Uxv8SxCgJxqaao7mpQkP5-YAGi8Gs7SmCaGM5Nmg/viewform
სემინარზე დასწრება ფასიანია. დამატებითი ინფორმაციისთვის დაუკავშირდით: [email protected] +995 558 84 20 60