დღეს, 15:00 საათზე, საქალაქო სასამართლოში „აიპლუსის“ მიერ ტელეწამყვან ნანუკა ჟორჟოლიანის წინააღმდეგ შეტანილი სარჩელის განხილვაა ჩანიშნული. ტექნიკის კომპანიის წარმომადგენლები ცნობილ ტელესახეს რეპუტაციის შელახვაში ადანაშაულებენ. „აიპლუსის“ „ფეისბუქის“ ოფიციალურ გვერდზე გამოქვეყნდა ვრცელი სტატუსი ნანუკა ჟორჟოლიანის წინააღმდეგ, სადაც ტელეწამყვანს შეურაცხყოფას აყენებენ – „ნანუკა ჟორჟოლიანის ინტელექტი „არტილერიიდან“ დაწყებული სხვა მისი ყოველდღიური ლოგიკით დასრულებული ნათელია ყველასათვის, ჩვენ ის გვიკვირს, რომ ამ ხალხს, ვინც ასეთ ადამიანს ისე ეპირფერება ყველა თემაში და ისე უჭერს მხარს, რომ არც კი აინტერესებთ, სიმართლე სადაა, ბრმად და საცოდავად შესციცინებენ ნანუკას, რომ თბილი სიტყვები უთხრან, რადგან ძველი მისი ძალაუფლების შიში გამოჰყვათ, არ ხედავთ საკუთარ თავს, შორიდან როგორ გამოიყურებით?“, აღნიშნულია განცხადებაში. „აიპლუსის“ ოფიციალურ გვერდზე წერენ, რომ კომპანია ტელეწამყვანისგან ცილისწამებისთვის 50 000 ლარს ითხოვს – „საქმე ეხება გარემოებას, როდესაც ნანუკა ჟორჟოლიანმა ცილი დასწამა iPhone+-ს, რომ თითქოსდა გაფუჭებული, წუნდებული ტელეფონი შეიძინა, თუმცა როდესაც საგარანტიო წარმოადგინა, აღმოჩნდა, რომ ეს ტელეფონი „აიტექნიკში“ ჰქონდა შეძენილი, რის შემდეგაც გადავიდა „აიტექნიკში“ და შეფუთული პაკეტებით გამოვიდა, სავარაუდოდ, დაასაჩუქრეს, რომ არ „ეყვირა“, რის შემდეგაც ნანუკა ჟორჟოლიანმა ბოდიშის ნაცვლად, ისევ ჩვენი კომპანიის მადისკრედიტირებელი განცხადება გაავრცელა, მიუხედავად იმისა, რომ მისი წუნდებული ტელეფონი სხვა მაღაზიაში აღმოჩნდა შეძენილი!
არადა, არავითარი შეხება ამ ადამიანს არ ჰქონია iPhone+-სთან და მისი ეს უსაფუძვლო ცილისწამება, თავდასხმა და ცინიზმი რამ გამოიწვია, თუ არა ამ ადამიანის ბოროტმა ბუნებამ? დღემდე ვერ გავიგეთ, რატომ მოხდინა ჩენი დისკრედიტაცია და თანაც, არც კი წაშალა 48 საათი ეს ცილისმწამებლური განცხადება მისი გვერდიდან, საიდანაც საზოგადოებამ მიიღო ცრუ ინფორმაცია, ნაცვლად იმისა, რომ გაეგოთ, სინამდვილეში რომელ მაღაზიაში შეიძინა ნანუკამ წუნდებული ტელეფონი, საზოგადოებას ისევ iPhone+-ზე დაუტოვა უარყოფითი განცდა!“
ნანუკა ჟორჟოლიანი ტექნიკის მაღაზიის ბრალდებებს შემდეგი განცხადებით პასუხობს:
„ამბავი იყო შემდეგი.
მობილური შევიძინე, გაფუჭდა და პოსტში, რომელშიც ვყვებოდი ამბავს, მაღაზიის დასახელება შემეშალა.
როგორც კი გავიგე, მაღაზიის დასახელება შემეშალა, ახალი პოსტით (რომელიც წარდგენილია სასამართლოში) გავაკეთე შესწორება, სადაც ეწერა, რომ მომხმარებელი შეცდომაში შევიყვანე და რეალურად მობილური თურმე სხვაგან შემიძენია.
ამის პარალელურად მირეკავდა „აიპლიუსი“ და მეუბნებოდა, რომ ეს განმარტება არ იყო საკმარისი და მეთქვა სად შევიძინე მობილური, რომელიც მალე გაფუჭდა. 24 საათში შეცვალა იმ კომპანიამ
ტელეფონი და სწორედ ამ მიზეზით არ ვთვლიდი საჭიროდ ეს გამეკეთებინა.
აპლიუსს ვუხსნიდი, რომ უკვე გაკეთებული მქონდა განმარტება, თუმცა კომპანიის წარმომადგენელი პირდაპირ მეუბნებოდა, რომ ეს არ იყო საკმარისი და უნდა დამედო პოსტი მათ კონკურენტებზე.
მე, მათ ვუთხარი, რომ სასამართლო ვერ დამავალებს უარყოფას, რადგან უკვე გაკეთებული მაქვს და ასევე, ვერ დამავალებს სხვა კომპანიის დასახელებას, რადგან იქ პრობლემა აღმოფხვრილია.
აი, ასეთი კონკურენცია იცის „აიპლიუსმა“. მხოლოდ იმიტომ, რომ არ დავასახელე მაღაზია, სადაც შევიძინე მობილური (რომელიც გამომიცვალეს 24 საათში), დაიწყეს ფეისბუკით ისტერიკა:) სხვა არაფერი ჰქვია მათ პოსტებს.
თავიდან ვფიქრობდი, რომ არ უნდა ავყოლოდი. ახლა მგონია, რომ ადამიანებმა უნდა იცოდნენ ამ კომპანიის წყენის რეალური მიზეზი.
პარალელურად, სულ მწერდნენ ადამიანები, რომლებიც უჩივიან ამ კომპანიას. ძალიან ბევრნი არიან და ყველა მათგანის შეტყონიბა გახდება საჯარო. არ მინდოდა, მაგრამ რადგან არ გაჩერდნენ პასუხიც შესაბამისი იქნება“.