მარია შარაპოვამ და სიგრძეში მხტომელმა დარია კლიშინამ NikeLab x Sacai-ის რეკლამაში მიიღეს მონაწილეობა. ჩოგბურთელმა ”ნაიკის” ახალ კოლექციაზე საუბრისას განაცხადა, რომ პროპორციები და სხვადასხვა ქსოვილის გამოყენება მოსწონს.
კოლექცია, რომელიც Sacai-ის კრეატიულმა დირექტორმა, დიზაინერმა ტიტოსე აბემ NikeLab-ისთვის შექმნა, ბეწვის ქვედაბოლოებს, კაბებსა და ქურთუკებს აერთიანებს. როგორც ჩანს ”ნაიკმა” ყველას ნაცვლად გადაწყვიტა: დილას ნებისმიერ ამინდში უნდა ირბინოთ.
კოლექცია გაყიდვაში 5 ნოემბერს ჩაეშვა. მისი შეძენა მხოლოდ NikeLab-ის საიტზე, ან ევროპაში მოგზაურობისას იქნება შესაძლებელი. ფასები კი 200-დან 400 დოლარამდეა.