“ზოგჯერ, ავტობუსის ლოდინიც შეიძლება სახალისო აღმოჩნდეს. სადაც არ უნდა მიდიოდე, აჰყევი ჩვენს რიტმს და ააწყვე ყველაზე მხიარული მელოდია”, – წერს გალერია თბილისის სოციალური ქსელი და მორიგი აქციის ახალ ვიდეორგოლს აქვეყნებს.
სავაჭრო ცენტრის გახსნასთან დაკავშირებით, პიარ აქციის ფარგლებში, თბილისში გაჩერებების ნაწილი მუსიკალური გახდა.
ბანერზე, საიდანაც “გალერია თბილისის” ჰიმნი ისმის, მუსიკის გამიქსვაც შესაძლებელია. ასევე, მასზე დატანილია ინფორმაცია სავაჭრო ცენტრის ადგილმდებარეობისა და საზეიმო გახსნის შესახებ.