კომპანია Lamborghini-მ ბოლო 20 წლის განმავლობაში პირველად საფირმო ლოგოტიპი შეცვალა. თანამედროვე ერამ იტალიელებისგან გარკვეული ცვლილებები მოითხოვა და ამიერიდან ავტომობილებსა თუ Lamborghini-ს მიერ წარმოებულ სხვა ნივთებზე განსხვავებულ ლოგოს ვიხილავთ. თუმცა, უნდა აღინიშნოს რომ ყველაფერმა რადიკალური ცვლილებების გარეშე ჩაიარა – Lamborghini-მ ცნობილი ემბლემა მცირედით გაამარტივა, ის უფრო ლაკონიური გახადა.
ახალი საფირმო ფერები შავი და თეთრი იქნება. ჩვეულ ოქროსფერსა და ყვითელს მხოლოდ ფერების აქცენტებისთვის გამოიყენებენ. გარდა ამისა, Lamborghini-ს დიზაინერებმა ბრენდის ციფრული პროდუქტებისთვისაც ახალი პიქტოგრამები შექმნეს.
![4fd83d9a207ecc526e8780b2193fae21](https://dev-www.fortuna.ge/app/uploads/2024/04/4fd83d9a207ecc526e8780b2193fae21-2024-04-01_12-13-39_417011.jpg)
![8eca55dd68758a409c41749b96412688](https://dev-www.fortuna.ge/app/uploads/2024/04/8eca55dd68758a409c41749b96412688-2024-04-01_12-13-37_710862.jpg)
![b07ebf46e695f7eed3d1879accdf2162](https://dev-www.fortuna.ge/app/uploads/2024/04/b07ebf46e695f7eed3d1879accdf2162-2024-04-01_12-13-38_593824.jpg)