LIVE
უსმინე პირდაპირ ეთერს

კუბრიკი, კოპოლა, ტარანტინო, სკორსეზე, ალენი – ლეგენდარული რეჟისორების 5 რჩეული ფილმი

542
FORTUNA. GE (3)

რა თქმა უნდა, ყველა საკუთარი გემოვნებით ქმნის საყვარელი ფილმების კოლექციას. განსაკუთრებით საინტერესოა ცნობილი რეჟისორების არჩევანი, რომლებიც რიგითი მაყურებლისგან განსხვავებული კრიტერიუმებით აფასებენ ნებისმიერ ნამუშევარს.

,,ფორტუნა” გთავაზობთ ლეგენდარული რეჟისორების საყვარელ ფილმებს:

ს ტ ე ნ ლ ი  კ უ ბ რ ი კ ი

„დედიკოს ბიჭები“ (I Vitelloni, ფედერიკო ფელინი, 1953)

„მარწყვის მდელო“ (Smultronstället, ინგმარ ბერგმანი, 1957)

„მოქალაქე კეინი“ (Citizen Kane, ორსონ უელსი, 1941)

„დიდი ქალაქის ჩირაღდნები“ (City Lights, ჩარლი ჩაპლინი, 1931)

„ღამე“ (La Notte, მიქელანჯელო ანტონიონი, 1961)

ვ უ დ ი  ა ლ ე ნ ი

„400 დარტყმა“ (Les Quatre cents coups, ფრანსუა ტრიუფო, 1959)

„რვანახევარი“ (Otto e mezzo, ფედერიკო ფელინი, 1963)

„ამარკორდი“ (Amarcord, ფედერიკო ფელინი, 1972)

„ველოსიპედის გამტაცებლები“ (Ladri di biciclette, ვიტორიო დე სიკა, 1948)

„ბურჟუაზიის მოკრძალებული ხიბლი“ (Le Charme discret de la bourgeoisie, ლუის ბუნუელი, 1972)

ფ რ ე ნ ს ი ს  ფ ო რ დ  კ ო პ ო ლ ა

„ბინა“ (The Apartment, ბილი უაილდერი, 1960)

„ჩვენი ცხოვრების საუკეთესო წლები“ (The Best Years of Our Lives, უილიამ უაილერი, 1946)

„კომედიის მეფე“ (The King of Comedy, მარტინ სკორსეზე, 1983)

„ცოფიანი ხარი“ (Raging Bull, მარტინ სკორსეზე, 1980)

„მზის ამოსვლა“ (Sunrise: A Song of Two Humans, ფრიდრიჰ ვილჰელმ მურნაუ, 1927)

ქ ვ ე ნ ტ ი ნ  ტ ა რ ა ნ ტ ი ნ ო

„აპოკალიპსი დღეს“ (Apocalypse Now, ფრენსის ფორდ კოპოლა“, 1979)

„კერი“ (Carrie, ბრაიან დე პალმა, 1976)

„კარგი, ცუდი, ბოროტი“ (Il buono, il brutto, il cattivo, სერჯიო ლეონე, 1966)

„ყბები“ (Jaws, სტივენ სპილბერგი, 1975)

„ტაქსის მძღოლი“ (Taxi Drive, მარტინ სკორსეზე, 1976)

კ რ ი ს ტ ო ფ ე რ  ნ ო ლ ა ნ ი

„12 განრისხებული მამაკაცი“ (12 Angry Men, სიდნი ლუმეტი, 1957)

„წვრილი წითელი ზოლი“ (The Thin Red Line, ტერენს მალიკი, 1998)

„დოქტორ მაბუზეს ანდერძი“ (Das Testament des Dr. Mabuse, ფრინ ლანგი, 1933)

„მთელი კაცობრიობისთვის“ (For All Mankind, ელ რაინერტ, 1989)

„სიხარბე“ (Greed, ერიჰ ფონ შტროგეიმი, 1924)

მ ა რ ტ ი ნ  ს კ ო რ ს ე ზ ე

„2001 წელი: კოსმოსური ოდისეა“ (2001: A Space Odyssey, სტენლი კუბრიკი, 1968)

„ლეოპარდი“ (Il Gattopardo, ლუკინო ვისკონტი, 1963)

„პაიზა“ (Paisà, რობერტო როსელინი, 1946)

„ფერფლი და ალმასი“ (Popiół i diament, ანჯეი ვაიდა, 1958)

„სალვატორე ჯულიანო“ (Salvatore Giuliano, ფრანჩესკო როზი, 1962)

გ ი ლი ე რ მ ო  დ ე ლ  ტ ო რ ო

„ფრანკენშტეინი“ (Frankenstein, ჯეიმს უეილ, 1931)

„დავიწყებულები“ (Los Olvidados, ლუის ბუნუელი, 1950)

„ახალი დროება“ (Modern Times, ჩარლი ჩაპლინი, 1936)

„ნოსფერატუ. საშინელებატა სიმფონია“ (Nosferatu, eine Symphonie des Grauens, ფრიდრიჰ ვილჰელმ მურნაუ, 1927)

„თავბრუსხვევა“ (Vertigo, ალფრედ ჰიჩკოკი, 1958)