Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the dynamic-content-for-elementor domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /var/www/fortunadev/dev-www.fortuna.ge/public/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the better-wp-security domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /var/www/fortunadev/dev-www.fortuna.ge/public/wp-includes/functions.php on line 6114
„ბავშვები უცხო ენაზე უკეთ ლაპარაკობენ, ვიდრე მშობლიურზე” – ბავშვთა ნეიროფსიქოლოგი თამარ გაგოშიძე განმარტავს, რა პრობლემების წინაშე შეიძლება აღმოჩნდნენ გაჯეტებზე დამოკიდებული ბავშვები – რადიო ფორტუნა / Fortuna.ge
LIVE
უსმინე პირდაპირ ეთერს

„ბავშვები უცხო ენაზე უკეთ ლაპარაკობენ, ვიდრე მშობლიურზე” – ბავშვთა ნეიროფსიქოლოგი თამარ გაგოშიძე განმარტავს, რა პრობლემების წინაშე შეიძლება აღმოჩნდნენ გაჯეტებზე დამოკიდებული ბავშვები

591
შალვა ლომიძე (1)

ბავშვთა ნეიროფსიქოლოგმა თამარ გაგოშიძემ „იმედის“ ეთერში ბავშვთა განვითარების პროცესში გაჯეტების როლსა და მის შედეგებზე ისაუბრა.

როგორც სპეციალისტმა აღნიშნა, გაჯეტებზე დამოკიდებული ბავშვები უცხო ენაზე უკეთ ლაპარაკობენ, ვიდრე მშობლიურზე, რაც ძალიან ბევრ პრობლემას იწვევს.

„6 თვიდან არიან ბავშვები გაჯეტებზე მიჯაჭვულები, შესაბამისად ისინი იწყებენ ლაპარაკს მკვდარ ენაზე, ასე ვეძახი. ჩვენთან მოდიან ბავშვები თავის ენაზე რომ ვერ ლაპარაკობენ და უცხო ენაზე უკეთესად საუბრობენ. აქამდე ჩვენ გვეგონა, რომ ეს არის მხოლოდ სპექტრის შემთხვევაში, აუტიზმის სპექტრს აქვს ასეთი ატიპური განვითარება, დღეს შეიძლება უმეტესობა ატიპური იყოს? არ შეიძლება. ესე იგი ეს არის ხელოვნურად გამოწვეული.

შედეგი რა გვაქვს? ეს ბავშვი თავის ენაზე ვერ ლაპარაკობს, არასრულფასოვანია ლინგვისტური კონსტრუქციები აქვს. ეს იწვევს დასწავლის პრობლემებს, გაგების პრობლემებს, კომუნიკაციის პრობლემებს და აშ.“, – ამბობს ნეიროფსიქოლოგი თამარ გაგოშიძე.

გაზიარება
გაზიარება

კომენტარები