საათების ბრენდმა instagram-ის მეშვეობით 11 მილიონი ევრო გამოიმუშავა. შვეიცარიულმა კომპანია Omegam არსებობის ისტორიაში უნიკალური გადაწყვეტილება მიიღო – პროდუქციის გასაყიდად პოპულარული სოციალური ქსელი გამოიყენა. იდეამ კი ნამდვილად გაამართლა. სულ რაღაც 4 საათსა და 15 წუთში, ბრენდმა მოდელ „Speedy Tuesday” limited Edition-ის ყველა, ანუ 2012-ივე ეგზემპლარი გაყიდა. თითოეული საათის ფასი კი 5800 შვეიცარიული ფრანკი, ანუ 5400 ევრო იყო, თუმცა როგორც ჩანს, მყიდველები ამან ვერ შეაშინა. ომეგამ 1,7 მილიონი ევრო გამოიმუშავა და რაც ყველაზე მთავარია, მის პროდუქციაზე მოთხოვნა კიდევ უფრო გაიზარდა.