ავტოინდუსტრიაში გასაოცარი აღარაფერია. ის რაც საპირველაპრილო ხუმრობა გვგონია, ხშირად ავტომწარმოებლების შთაგონების წყაროა ხოლმე.
ახალი ინსპირაცის განხორციელება ავტომწარმოებლებს საკმაოდ ძვირი უჯდება, შესაბამისად მოდელის ფასიც მაღალია ხოლმე.
,,არასოდეს თქვა არასოდეს’’ – განუცხადა დირქ ვენრნერმა გამოცემა Motoring-ს. ,,ჩვენ კოსმოსს ახლოდან ვხედავთ’’, – დაამატა მან.
თავიდან არავინ იცოდა რა იგულისხმა დირქ ვერნერმა, თუმცა გამოცემა Motoring-ის მიხედვით, ვერნერის განცხადება კომპანიის საკმაოდ თამამი გადაწყვეტილების შესახებ მიანიშნებდა.
მხოლოდ ჩინეთის ბაზრისთვის გათვლილი ახალი პიკაპი 19 ივლისს წარსდგა საზოგადოების წინაშე. კომპანიაში აცხადებენ, რომ მათი ახალი ,,ლამაზმანი’’ პირდაპირი კონკურენტი იქნება Mercedes-Benz-ის ახალი საშუალო ზომის პიკაპისა.