Brand Finance-ის კვლევა საფეხბურთო კლუბებს შორის ყველაზე ღირებული ბრენდების ტოპებს აჩვენებს.
როგორც მოსალოდნელი იყო, პანდემიის შემდეგ, ბრენდების ღირებულებამ დაიკლო, კერძოდ, მადრიდის “რეალის” მონაცემები, რომელიც პირველ საფეხურზეა, 13.8%-ით გაუარესდა.
აი ტოპ 10:
1 – “რეალი” (ესპანეთი): 1 419 (-13,8%) – 94,9 (-0,5)
2 – “ბარსელონა” (ესპანეთი): 1 413 (+ 1,4%) – 93,6 (-1,7)
3 – “მანჩესტერ იუნაიტედი” (დიდი ბრიტანეთი): 1 314 (-10,7%) – 91,5 (-0,6)
4 – “ლივერპული” (დიდი ბრიტანეთი): 1262 (+ 6,0%) – 93,2 (+2,2)
5 – “მანჩესტერ სიტი” (დიდი ბრიტანეთი): 1124 (-10,4%) – 88,8 (+0,2)
6 – “ბაიერნი” (გერმანია): 1 056 (-19,6%) – 91,4 (-2,1)
7 – პსჟ (საფრანგეთი): 967 (+ 5,8%) – 85,6 (+0,6)
8 – “ჩელსი (დიდი ბრიტანეთი): 949 (-1,9%) – 89,0 (+1,7)
9 – “ტოტენჰემი” (დიდი ბრიტანეთი): 784 (+ 3,3%) – 87,6 (+2,0)
10 – “არსენალი” (დიდი ბრიტანეთი): 719 (-18,8%) – 86,9 (-1,1)