Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the dynamic-content-for-elementor domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /var/www/fortunadev/dev-www.fortuna.ge/public/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the better-wp-security domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /var/www/fortunadev/dev-www.fortuna.ge/public/wp-includes/functions.php on line 6114
საბაგიროთი მგზავრობა ძვირდება – დაწესებული შეღავათები კი უქმდება – რადიო ფორტუნა / Fortuna.ge
LIVE
უსმინე პირდაპირ ეთერს

საბაგიროთი მგზავრობა ძვირდება – დაწესებული შეღავათები კი უქმდება

173

15 მაისიდან რიყე-ნარიყალას საბაგიროთი მგზავრობის ფასი 2.5 ლარამდე იზრდება. მერიის ინიციატივა საკრებულოს დეპუტატებმა გუშინ დაამტკიცეს.

როგორც “ფორტუნას” თბილისის სატრანსპორტო კომპანიაში განუცხადეს, ახალი გადაწყვეტილებით, უქმდება დაწესებული შეღავათები სტუდენტებისა და სოციალურად დაუცველებისთვის. საბაგიროებზე ისინიც ყველასთვის დადგენილი ტარიფებით იმგზავრებენ.

“საბაგიროთი მგზავრობის სტანდარტული ტარიფი, ყველაზე გავრცელდება. საზოგადოებრივ ტრანპორტზე შეღავათები კვლავ ნარჩუნდება”, – განაცხადეს სატრანსპორტო კომპანიაში.

საბაგიროთი მგზავრობის ღირებულების გაზრდის მიზეზი, ის არის, რომ ამ დროისთვის არსებული ტარიფით – 1 ლარით, საბაგიროები თავის თავსაც ვერ ინახავენ, რადგან 1 მგზავრის გადაყვანის რეალური თვითღირებულება 1.95 ლარია.

ამ დრომდე, მერია საბაგიროების შენახვისთვის დედაქალაქის ბიუჯეტიდან 1 700 000 მლნ–ზე მეტს გამოჰყოფდა, თუმცა, რადგან საბაგირო ტრადიციულ სატრანსპორტო საშუალებას არ წარმოადგენს, მერია მის სუბსიდირებაზე უარს ამბობს.

“საბაგიროს მომხმარებლების 80% ტურისტები არიან. გამოდის, რომ მერია თითქმის, 2 მილიონ ლარამდე ტურისტების გადაადგილებასა და გართობისთვის ხარჯავდა. ამას ემატება საბაგიროების შენახვა–მოვლის ხარჯები, რაც რიყის საბაგიროს შემთხვევაში, საგარანტიო პირობების გასვლის გამო, სწორედ მერიას ეკისრება”, – განაცხადეს სატრანსპორტო კომპანიაში.